.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فتنه راکسی شروع کرد که پس از رحلت امام (ره) اجازه نداد از واژه امام برای رهبرانقلاب استفاده شود

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در رفسنجان گفت:

آیا فتنه از زمانی شروع نشد که رقیب رییس جمهور در دوره انتخابات سال 84 بااشاره به اینکه رهبری فرمودند با دولت مدارا کنید و من دو سال مدارا کردم و کافی است؟ آیا بحث تقلب در انتخابات یا برنامه ریزی برای فتنه از سال 76 شروع نشد که همین شخص در انتخاباتی که میان خاتمی و ناطق نوری برگزار شد می گفت اگر تقلب کردیم خیانت کرده ایم؟
رامین ادامه داد:آیا فتنه از اینجا شروع شد که این شخص در سال 74 با تشکیل یک حزب درصدد تغییر قانون اساسی برآمد تا ریاست جمهوری خود را مادام العمر کند؟یا فتنه از زمان تاسیس یک دانشگاه با در اختیار گرفتن زمین ها پیرامون شهرها آغاز شد که با پول بیت المال ساخت و ساز و مجهز شدند و بعد با پول مردم توسعه یافتند اما حاصل این کار و برنامه ریزی با چند صد هزار میلیارد تومان در اختیار آنها قرارگرفت که هر فتنه اقتصادی که بخواهند بر مملکت تحمیل کنند مورد حمایت قرار دهند،آیا فتنه از اینجا آغاز شد؟
وی افزود: آیا فتنه از آنجا شروع شد که دستگاه به اصطلاح دانشگاه ابزاری شد تا نه فقط آلودگی اقتصادی و آلودگی فرهنگی بلکه آلودگی سیاسی وحشتناکی را بر نظام تحمیل کند به این صورت که هر کارگزار و هر استاندار و فرماندار و وزیر و نماینده مجلس و مدیر کل و هر قاضی و هر مسوول بروند سراغ او و بگویند ما به تو مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک تحصیلات تکمیلی می دهیم.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:فتنه از اینجا شروع شد که بعد از رحلت امام خمینی(ره) همین آقایان آمدند کلید واژه قرآنی گفتمان توحیدی امام را تغییر دادند و حاصل تلاش چند ده ساله امام که نشات گرفته از اندیشه های ناب علوی و محصول تلاش و جهاد و اجتهاد علما دین که منجر به تشکیل نظام شد را تغییر دادند.
وی افزود:کلید واژه ها پس از رحلت امام خمینی از زبان کسی که خود را همه کاره کشور می دانست تغییر کرد و پس از 5 روز از رحلت امام گفت ما هرگز نمی خواهیم بعد از رحلت امام به جانشین ایشان امام بگوییم بگویید رهبر، مقام رهبری و مقام معظم رهبری و می خواهیم کلمه امام را خاص امام خمینی بگذاریم این پیشنهاد را مطرح کرد اما نگفت که امام خمینی خودش می فرماید که ولی فقیه هر کس باشد امام است ونایب امام زمان (عج) است و نگفت مقام امامت امت برای ولایت و ولی فقیه پنج بار در قانون اساسی بیان شده و به بهانه احترام امام اندیشه امام را از ما گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 تير 1389
محمدعلی خودت خوب می دونی این حرفها فقط برای رسیدن به اهدافی است که سالها منتظرش بودید زحماتی که شما در سنگرهای جبهه !!!! وحجره های حوزه علمیه !!!! کشیدید لازم است از این نعمات برخوردار شوید!!
نا شناس 13 تير 1389
ممدعلی، شما را نمی دانیم ولی ما همه حامی و پیرو حضرت آیت الله خامنه ای هستیم ولی انصافا این فتنه از زمانی آغاز شد که گروهی زعامت امام خمینی ره را قبول نداشتند و در زمان انقلاب و در هنگامه جنگ عافیت طلبیدند و بعدا تصمیم جدی گرفتند به نام امام،تمام یاران امام ره و بیت شریفشان را از طریق تقلب و تهمت و کودتا و...حذف کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.